Welkom bij Think Ecodesign

Klantenservice  

Bestellen

 

Betalen

 

Bezorgen

 

Retourneren

 

Bestellen

 

Hoe plaats ik een bestelling?

 

Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "in winkelwagen”- knop te klikken. Klik vervolgens op "Ga door naar afrekenen" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop "Plaats Bestelling" drukt is uw bestelling definitief.

 

 

 

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

 

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.

 

 

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

 

Dit is niet mogelijk. Uw bestelling kan alleen naar u toe worden verzonden.

 

 

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

 

U ontvangt direct een orderbevestiging.

 

 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

 

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

 

 

 

Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

 

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice. 

 

 

Betalen

 

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

 

U kunt betalen via iDeal en PayPal

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via uw eigen bank.

- PayPal: Veilig betalen met uw PayPal account. Ingeval uw creditcard gekoppeld is aan uw PayPal account, wordt uw bestelling direct verwerkt.

De betaling loopt via onze betalingsprovider Buckaroo. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.

 

 

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

 

Bestellingen die op voorraad zijn en betaald via iDeal en Paypal worden in principe binnen 2 dagen verzonden.

 

Bezorgen

 

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

 

Wij brengen € 5,95 bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland.

Voor brievenbuspost brengen wij € 1,95 bezorgkosten in rekening.

Voor bestellingen boven € 50,00 binnen Nederland geldt GRATIS verzending.

Neem contact op met de klantenservice voor verzending naar het buitenland. Wij verzenden wereldwijd.

 

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

 

In geval een product op voorraad is en u heeft uw bestelling voor 16:00 uur geplaatst en betaald, dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Verzending gebeurt via PostNL. Voor bepaalde producten kunnen afwijkende leveringstijden gelden. Dit wordt aangegeven op de product pagina.

 

 

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

 

De levertijd staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is krijgt u een extra melding in het winkelwagen-scherm.

 

 

Wie levert mijn bestelling?

 

Alle leveringen vinden plaats met PostNL. PostNL bezorgt uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. PostNL bezorgt op dinsdag t/m zaterdag.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

 

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt PostNL nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van PostNL en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt.

 

 

Kan ik een bezorgafspraak maken?

 

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL. U kunt in het bestelproces er echter voor kiezen om uw bestelling op een ander adres (bijvoorbeeld werkadres) te laten bezorgen.

 

Retouren

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

 

Ja, u kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. Neem altijd eerst contact op met de klantenservice voordat u iets retour stuurt. In deze periode kunt u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. U dient de verkregen factuur mee te sturen met uw retour. De factuur heeft u ontvangen per e-mail en is ook met de bestelling meegezonden.

 

 

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

 

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

 

 

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

 

U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.

 

 

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

 

Wanneer u een product retour stuurt wordt deze binnen 10 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt en de factuur meestuurt.

 

 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

 

Neemt u contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen.

Onze contactgegevens:

Think Ecodesign
Postbus 8802
5605 LV Eindhoven

E: support [at] thinkecodesign.nl
T: 06-431 88 715

KvK: 51728249 (Fair Design)